بهترین برند خردکن در بازار

بهترین برند خردکن آشپزخانه

در گذشته آشپزان زمان زیادی را صرف خرد کردن غذا می کردند. ولی با ورود خردکن ها به بازار فرایند خرد کردن غذاها بسیار راحت شده است. ولی در هنگام انتخاب خردکن باید به برند آن توجه کرد زیرا همان طور که می دانید شرکت تولید کننده به صورت مستقیم بر روی کیفیت و سلامت این دستگاه تاثیر می گذارد. هنریچ، بومن و سیلورکرست سه مدل از بهترین برند خردکن در بازار است که بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا این دستگاه را به صورت کامل به شما معرفی کنیم.

خردکن چیست؟

پیش از این که بهترین برند خردکن در بازار را به شما معرفی کنیم می بایست توضیحاتی را از این محصول به شما ارائه دهیم. این دستگاه کاربردی در رنگ و مدل های مختلفی موجود است تا با تمامی سبک دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شوند. این دستگاه دارای تیغه های متنوعی است که غذاها را در ابعاد و اندازه خاصی برش می دهد. کار با این دستگاه بسیار ساده بوده و در مدت زمان کوتاهی مواد غذایی را خرد می کند.

خردکن سیلور کرست

در صورتی که با برند سیلور کرست آشنایی داشته باشید قطعا این برند را برای محصولات خانگی خود انتخاب می کنید. خردکن های این برند از تیغه هایی بسیار مستحکم و مقاوم ساخته شده است و محصولات را به صورت کامل خرد می کند. کمپانی سیلور کرست در کشور آلمان فعالیت می کند و محصولات خود را به صورت مستقیم به ایران منتقل می کند. بابان کالا یکی از نمایندگی های مستقیم انواع محصولات سیلورکرست در ایران به شمار می رود.

خردکن بومن

بومن دستگاه خردکن خود را به صورت چندکاره طراحی می کند تا مشتریان با خرید یک محصول بتوانند از چندین قابلیت بهره ببرند. کمپانی بومن با تعداد بسیاری پرسنل در کشور آلمان فعالیت دارد و جنس و کیفیت محصولات این برند کاملا تایید شده می باشد. خوشبختانه تاکنون هیچ نارضایتی از خرید خردکن های بومن گزارش نشده است و مشتریان درصد رضایت بالایی از محصولات این برند دارند.

خردکن هنریچ

آیا کیفیت دستگاه برای شما مهم است؟ آیا به دنبال بهترین برند خردکن در بازار هستید؟ ظاهر و ابعاد خردکن برای شما اهمیتی دارد؟ هنریچ تمامی ویژگی و امتیازات یک خردکن بسیار کاربردی دارد. کمپانی هنریچ برای تولید محصولات خود اصول استاندارد را در اولویت قرار داده است. قرار گرفتن این دستگاه در آشپزخانه باعث افزایش جذابیت و زیبایی خانه شما می شود و چشم بیننده را به خود جذب می کند.

بهترین برند خردکن آشپزخانه
بهترین برند خردکن آشپزخانه

انواع خردکن

خردکن دستی

خردکن های دستی نمونه ای از اولین تولیدات این دستگاه است. کار کردن با این دستگاه نیاز به قدرت بدنی دارد زیرا برای خرد کردن مواد غذایی نیاز به نیروی دست می باشد. برای این کار مواد غذایی را در داخل خردکن ریخته و دسته تعبیه شده بر روی این دستگاه را بچرخانید. با این کار تیغه های خردکن شروع به چرخش کرده و مواد غذایی را در ابعاد کوچک برش می دهد. الابته خردکن های دستی هزینه پایین تری نسبت به خردکن های برقی دارد ولی کمتر فردی از آن استفاده می کند.

خردکن برقی

خردکن برقی یکی از کاربردی ترین و برترین دستگاه های موجود در بازار به شمار می رود. این دستگاه همان طور که از نامش مشخص است با استفاده از نیروی برق تیغه ها را به حرکت در می آورد. برش زدن مواد غذایی در این دستگاه کار ساده ای است و برای استفاده از آن تنها کافیست مواد غذایی را در دستگاه ریخته و آن را روشن کنید. خردکن های برقی برای خرد کردن انواع مواد غذایی همچون خیار، سبزیجات، گوجه فرنگی، میوه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی این دستگاه مصرف برق پایینی دارد و در هر زمان و مکانی می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین برند خردکن آشپزخانه
بهترین برند خردکن آشپزخانه

قیمت بهترین خردکن در بازار

قیمت یکی از مهم ترین مواردی است که خرید نوع و مدل محصول را تحت تاثیر قرار می دهد. در بالا سه مورد از بهترین برند خردکن در بازار را معرفی کردیم. هر یک از این شرکت ها بر اساس مدل خردکن، کیفیت، کارایی، جنس بدنه و … قیمت محصولات خود را تعیین می کند. بابان کالا به فروش مستقیم بهترین برند خردکن در بازار توانسته منصفانه ترین قیمت را به مشتریان ارائه کند. شما با مراجعه به این سایت می توانید قیمت محصولات این برند را مشاهده نمایید.

راهنمای خرید خردکن

جنس تیغه ها

تیغه های خردکن مهم ترین وظایف را در این دستگاه به عهده دارد. همان طور که می دانید این تیغه ها مواد غذایی را در ابعاد و اندازه تعیین شده برش می زنند. به همین دلیل بهترین برند خردکن در بازار از تیغه های استیل استفاده می کند تا علاوه بر قدرت برش بالا قابل شستشو نیز باشد.

قدرت موتور

در نهایت این موتور است که تیغه ها را به حرکت درآورده و باعث خرد شدن مواد غذایی می شود. از این رو باید موتور خردکن ها قدرت بالایی داشته باشد. بنابراین هر چه موتور خردکن قدرت بیشتری داشته باشد، تیغه ها را به سرعت بالایی چرخانده و مواد غذایی را در مدت زمان کمتری برش می زند.

تنظیم سرعت

سرعت چرخش تیغه ها در خردکن های قابل تنظیم است. البته سرعت دستگاه برای برخی از افراد اهمیت چندانی ندارد. بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به سرعت دستگاه اهمیت نمی دهید می توانید مدل ساده آن را خریداری کنید.

جنس کاسه

کاسه های خردکن ها اغلب از جنس پلاستیک و یا استیل هستند تا بتوان پس از هر بار استفاده آن را شستشو داد. از طرفی کایه های پلاستیکی وزن کمتری دارد و هیج آسیبی به سلامتی افراد وارد نمی کند. همچنین کاسه پلاستیکی خردکن ها به گونه ای ساخته شده است که امکان شکستگی در آن وجود نداشته باشد.

بابان کالا بهترین برند خردکن در بازار را با اصالت بالا در سایت خود قرار داده است. این دستگاه در مدل های مختلفی موجود است تا برای همه سلیقه ها مناسب باشد. شما نیز می توانید از طریق این سایت خردکن ایده آل خود را به همراه گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم